نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4473
-
الف
+

دردسرهای شهرت برای بازیگر سریال «یوسف پیامبر»

«مصطفی زمانی» در یک مصاحبه از دردسرهای محبوبیت و شهرت بازیگران گفت.

 به گزارش آی فیلم2، «یوسف پیامبر» سریالی تاریخی است که چندی پیش از تلویزیون آی فیلم 2 نشر شد. «مصطفی زمانی» کرکتر «یوزارسیف» در این سریال با اولین تجربه بازیگری خود در تلویزیون ایران استعداد خود را نشان داده و به سرعت به شهرت رسید.

محبوبیت آقای زمانی در سریال «یوسف پیامبر» به اندازه ای بود که هنوز هم بسیاری او را با نام «یوزارسیف» می شناسند.

اما این محبوبیت هم برای این بازیگر جوان ایرانی کم دردسر نداشته است.

آقای زمانی در مصاحبه با برنامه اینترنتی فیلم کات درپاسخ  به سوال گرداننده برنامه درپیوند با تاثیری که کرکتر او در سریال «یوسف پیامبر» بالای مردم داشته و بسیاری او را شفادهنده مشکلات خود می فهمیدند، گفت: اینکه بتوانم کسی را خوشحال کنم از نگاه من امری مقبول است اما اینکه آن فرد انتظاری غیرمعقول داشته باشد را خیر.

این بازیگر ایرانی ادامه داد: هرجایی که احساس کنم کاری که انجام می دهم می تواند به حل مشکل یک فرد کمک کند و لحظه ای باعث بشود او با مشکلش بجنگد آن کار را می کنم.

بازیگر سریال یوسف پیامبر در  پاسخ به این سوال که عکس العمل شما هنگام روبرو شدن با هوادارانتان چی است، گفت: کوشش می کنم با طرفدارانم به عنوان یک انسان برخورد کنم و به همه احترام کمی گذارم اگر امکان آن باشد با آنها عکس می گیرم و اگر موقعیت آن جور نباشد این کار را نمی کنم و مردم آزاد هستند هر رقم می خواهند من را قضاوت کنند.

ب م

نظر شما
ارسال نظر